Elmi istiqamət və elmi tədqiqat mövzuları

Mövzunun adı:Rus dilin xarici dil kimi tədris metodikasının təkmilləşdirilməsinə dair problemlər

Mövzunun aktualığı və məqsədi:Bütün dünya dil tədrisi praktikasında yeni metodların və prioretlərin istifadə olunması ilə məşqul olur.  Bu prioretlərin əsas yeni dərs vəsaitlərinhazırlanmasında, yeni dərs vəsaitləri dilin öyrədilməsində ortaya çıxan elmi nəticələrin və porblemlərin özündə əks etdirir. Yeni dərs vəsaitlərin hazırlanması və onlara aid proqramların nəşr olunması.

Elmi tədqiqat işi 1.   BDU-nun tələbələri üçün dərslik və dərs vasaitlərinə dair elmi-metodik iş. (dos. Ə.M.Paşayeva, b.m.Quliyeva L.M.)

Humanitar fakültələr üzrə rus dili kafedrası istər azərbaycan, istər xarici tələbələrə rus dilinin tədrisi ilə bağlı dərsliklər, dərs vəsaitləri işlədib hazırlamışdır. Bu işə cəlb olunmuş müəllimlər təcrübəli kafedranın əməkdaşları və ba.qa kafedralardan cəlb olunmuş müəllimlərdir. Dərsliyə yeni mətinlər, azərbaycan dilinə sözlərin tərcüməsi verilib.

Aktuallığı:Rus dili kafedrası hər il yeniləşdirilmiş dərs vəsaiti ilə kafedranın əməkdaşlarınıvə  rus dilini öyrənmək istəyən tələbələri təmin edir.

Məqsədi:Yeni dərs vəsaitlərinin yazılması kafedranın əsasistiqamətlərindən biridir. Bu görülən işlərin əsasında kafedrada istifadə olunan dərs vəsaiti yeni redaksiyası və yeni kitabların yazılması ilə əlaqədardır.

Alınmış nəticələr: dərs vəsaiti.

Elmi tədqiqat işi2.Azərbaycan qruplarında rus dilinin xarici dil kimi tədrisi prosesində nitq mədəniyyəti bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi üçün metodikanın təkmilləşdirilməsi (dos., f.e.n.Kərimov E.Ə., dos.,f.e.n.Tağıyeva H.M.)

Məqalədə Azərbaycanda ali təhsilin bu günü və gələcəyi ilə bağlı distant təhsilin tətbiqi ilə bağlı bəzi məsələlərə baxılır. "Distant təhsil" və "məsafədən təhsil əyani və qiyabi təhsil formalarından biri kimi"anlayışları arasında sərhəd keçirilir. BDU tələbələrinin rus dilini xarici dil kimi distant təhsil almasının yarım illik təcrübəsi görülmüş işin keyfiyyəti və onun yaxşılaşdırılması perspektivləri barədə müəyyən nəticələr çıxarmağa, distant təhsil formasının üstünlükləri vəçatışmazlıqlarını müəyyən etməyə, tədris prosesində distant texnologiyaların tətbiqi, universitet müəllimləri ilə tələbələr arasında kommunikativ qarşılıqlıəlaqə məsələlərini nəzərdən keçirməyə imkan verir.

Aktuallığı: Distant təlimi linqvadidaktikanın  aktual problemlərindən biridir. Bu sahədə yazılan məqalələr dil müəllimlərinindistant prinsipləri ilə dərs aparılmasına şərait yaradır. Tədris prossesi təkminləşdirmə ilə bir başa bağlıdır.

Məqsədi:Cəmiyyətin həyatının mürəkkəb dövrləri həyatın bütün sahələrinə, o cümlədən Təhsilə hərtərəfli mənfi təsir göstərir. 2020-ci ilin payızında Azərbaycan əhalisi hərbi əməliyyatlar və koronavirusun pandemiyası iləüzləşdi, bu da ümumilikdə tədris prosesinə olduqca mənfi təsir göstərdi. Pandemiya şəraitindəÜmumdünya təcrübəsi kimi distant təhsil formasına məcburi keçid Azərbaycanda müharibəşəraitindəİnternetdən istifadə zamanı məhdudiyyətlərlə bağlıəlavəçətinliklərlə müşayiət olunurdu. Məqalənin sonunda tövsiyələr verilir

Alınmış nəticələr:məqalə

Elmi tədqiqat işi3.Rus dilinin xarici dil kimi tədris metodikasının təkminləşdirilməsinə dair problemlər. (dos.T.Əliyev, dos. L.Ələkbərova, m. F.Ağamirova)

Dilin tədrisində alqoritmimləşmə və proqramlaşmanın əsas yer aldığı qeyd olunur. Oxucuların nəzərinəçatdırılır ki, dərs prosesində kompüter texnologiyasından istifadənin əsas problemlərindən biri alqoritmlər əsasında yaradılmış proqramların olmamasıdır. Bunu üçün konkret mənimsəmə prinsiplərinə arxalan, proqramlar yazmaq lazımdır.Məqalə praktik xarakter daşıyır, orada proqramların yazılması ilə bağlı metodik məsləhətlər verilir.

Aktuallığı:Linqvodidaktika elmi dil metodikasının qoludur.İkinci dilin mənimləməsində bağlı metodların və priyomların işlənib hazırlanması vəəsas istiqamətlərdən götürür.

Məqsədi:Rus dilinin tədris metodikasının təkmiləşdirillməsi ilə bağlı muasir linqvodidaktika elmində baş verən yeniklərin, elmi-metodik nailətlərin və onların aktualığı ilə məsələlərin araşdırılması və lazımı olan metodiki göstərəşlərin hazırlanması.

Alınmış nəticələr:məqalə

Elmi tədqiqat işi4. Rus dili dərslərində akademik yazı vərdişlərinin zəruriliyi və dərslərdə işgüzar ünsiyyət tədrisinin xüsusiyyətləri. (dos.R.İmanova, b.m. S. Cəfərova)

Məqalə akademik yazı vərdişlərinin zəruriliyi və dərslərdə işgüzar ünsiyyət tədrisinin xüsusiyyətlərinin çətinliklərinin öyrədilməsinə və aradan qaldırılmasına həsr olunub. Bu vacib məsələləri yeni metodlarını işləyib hazırlanması ilə sıx bağlıdır.

Aktuallığı:Müəlliflər elmi məqalələr, məruzələr yazarkan istifadə olunan və yazmaq üçün elmi fikri aydın və dəqiq formada ötürülməsi məqsədi güdür.

M\əqsədi:Bu universitetin məzunlarının beynəlxalq elmi mühütə inteqrasiyasına kömək edəcəkdir. Burada yalnız rus dili biliklərini deyil, həm də tədqiqat bacaraqlarını əsas götürülür.

Alınmış nəticələr:məqalə

Elmi tədqiqat işi5.Pedaqoıi etika şəxsiyyətin hərtərəfli tərbiyəsində mühüm faktor kimi

(b.m.S.Çərkez, b.m. M.Sadəxova)

Tədrisin məzmununu daima təkmilləşdirilməsi təkcə cəmiyyətin inkişafı iləəlaqədar deyil, o cümlədən  tələbələrin dərk etmək imkanlarının genişlənməsi ilə bağlıdır. Metodların və tədrisin texniki vasitələrinin inkişafı onu göstərir ki, metodika təkcəənənəvi çərçivəsində qala bilməz və baş verən texniki və elmi dəyişikliklərlə daima metodika iləəlaqəlidir. Rus dilinin tədrisində tələbələrin davranışına və azərbaycan cəmiyyətində etik normalara əməl etməklərinə böyük təsir göstərir. Etik normalar rus dili vasitəsi ilə öyrənilir.

Aktuallığı: Muasir pedaqoqika inkişafı iki mərhələrdən ibarətdir: 1) metodların və prioretlərin hazırlanması; 2) dil mədəniyyətinin öyrədilməsi.

Məqsədi:Tələbələrin rus dilinin ədəbi dil normalara uyğun olaraq, dil mədəniyyətini tərbiyə etmək, dil etikasının öyrədilməsinə pedaqoji nöqtədən baxış.

Alınmış nəticələr:məqalə

Elmi tədqiqat işi6.Tədrisin nəzəriyyəs (b.m. İ..Quliyeva)

Rus dilinin tədrisi nəzəriyyəsi ilk növbədə yeni metodların və priomların işlənməsi və hazırlanması ilə bağlıdır. Bu nəzəriyyənin mahiyyəti ondan ibarətdir ki, ilk növbədə dilin öyrədilməsində ortaya çıxan problemləri elmi həlini göstərmək və onları aradan qaldırmaq.

Aktuallığı:Linqvodidaktikanın nögtəyi nəzərəsindən dərsin kommunikasiyasının və onun prinsiplərinin hazırlanması aktual problemlərdən biridir.

Məqsədi:Tədrisin nəzəriyyəsi mövzusu dilinin tədrisində ortaya çıxan çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün yeni metodların və prioretlərin elmi əsaslarınının göstərilməsi məqsədi qoyulur..

Alınmış nəticələr:məqalə

Elmi tədqiqat işi7.Beynəlxalq münasibətlər ixtisasının II kurs tələbələri üçün rus dili fənni üzrə dərs vəsaitinin və fənn proqramının hazırlanması. (b.m. R.Əsgərova, b.m. L.Muradova, b.m. Z.Mənsimova)

İxtisasyönümlü mətnlərə Azərbaycan tarixinə dair materiallar əlavə edilmişdir. Həmin mətnlərdə Azərbaycanın digər dövlətlərlə müxtəlif dövrlərə aid iqtisadi, hərbi-siyasi və diplomatik münasibətləri, ayrı-ayrı siyasi xadimlərin və diplomatların həyat və fəaliyyətləri işıqlandırılır. Burada habelə Azərbaycanın xarici siyasəti üçün böyük əhəmiyyət kəsb edən beynəlxalq təşkilatlar və bir sıra dövlətlər haqqında məlumat verilir.Hal-hazırda mətn seçimi, tapşırıq vəçalışmaların tərtibi üzərində iş yekunlaşmışdır.

Aktuallığı:Yeni dərs vəsaitlərinə tələbat var.

M\əqsədi:Son illərdə bir necə humanitar fakültələrdə (beynalxalq münasibətlər, kitabxanaçılıq-informasiya) II kurslarda rus dilini işgüzar və akademik kommunikasiya fənninin olduğu görə dərs vəsaitinə tələbat var. Bu nöqtəyi nəzərdən kitabın hazırlanmasına və aprobasiyasına ehtiyac var.

Alınmış nəticələr:məqalələr

Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, 1 saylı tədris binası, 1-ci mərtəbə, 102-ci otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412)5390212 /(+99412)5390373 Fax.: [email protected] [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət