Elmi istiqamət və elmi tədqiqat mövzuları

Sıra

İstiqamət, problem, mövzu və işin adı

İşin məqsədi

İcra müddəti

İşin rəhbəri

İşin icraçıları

Başlama

Qurtarma

1

İSTİQAMƏT:

 Praktiki  rus dili

 

 

01.01.2025

31.12.2025

p.e.n. dos.

Tahir Əliyev

 

2

PROBLEM: 1.Rus dilinin xarici dil kimi tədrisi  metodikası.  2.Dərs vəsaitlərinin və fənn proqramlarının hazırlanması

 

 

 

 

 

 

3

MÖVZU 1: Rus dilinin xarici dil kimi tədris  metodikasının təkmilləşdirilməsinə dair problemlər

 

 

 

 

 

 

 

4

İŞ : 1. Yazılı elm nitqin öyrədilməsi

Mərhələ 2. Referat yazılması

Dərs vəsaiti üçün gərəkən mətnlərin toplanib işlənməsi, həmçinin müvafiq çalışmalar toplusunun hazırlanması.

01.01.2025

31.12.2025

 

b. m.  L. Quliyeva

5

İŞ : 2. Rus milli psixologiyasının millətlərarası ünsiyyət prosesində təzahürü aspektində rus dilinin xarici dil kimi tədrisi metodikasının təkmilləşdirilməsi.

Mərhələ 2. Universitetlərin  Azərbaycan dilli  qruplarının tələbələrinə əsərlərin mətnləri əsasında bədii nitqdə rus mentalitetinin təzahürünün öyrədilməsi

Rus dilində öz əksini tapmış milli dəyərlərin, adət-ənənələrin və frazaların araşdırılması  və asan şəkildə tələbələrə çatdırılması

01.01.2025

31.12.2025

 

Dos. E. Kərimov

Dos. H.Tağıyeva

6

İŞ : 3 Rus dilinin xarici dil kimi tədris metodikasının təkmilləşdirməsinə dair problemlər

Mərhələ 2. Azərbaycan auditoriyasında intensiv metodların tətbiqi problemlərini araşdırmaq və bununla bağlı elmi məqalələrin  nəşri

Yeni metod və üsulların hazırlanması və psixolinqvistik qanunların tədrisdə tətbiqi

01.01.2025

31.12.2025

 

Dos.T.Əliyev

m.F.Ağamirova

Dos. L.Ələkbərova

m. N.Əhmədova

 

 

 

 

 

 

 

 

7

İŞ : 4. Rus dili  və işgüzar kommunikasiyanın əsasları

Mərhələ 2. Kommunikasiya nəzəriyyəsi sahəsində rus dilin ısas biliklərinin öyrədilməsi

Şəxsiyyətin rus dili vasitəsilə harmonik inkişafına aid məsələnin təhlili

01.01.2025

31.12.2025

 

Dos. R.İmanova

 

8

İŞ : 5 Kommunikatsiya metodika elminin kateqoriyasıı kimi

Mərhələ 2. Linqvostranovediyanın metodiki problemi

Tədrisin kommunikativ mahiyyətinin əsas problemləri və bu prob­lem­lərin həlli ilə bağlı təkliflər. 

01.01.2025

31.12.2025

 

b.m.H.Quliyeva

b.m.M.Sadıxova

b.m. Sona Çərkəz

9

İŞ : 6 Beynəlxalq münasibətlər ixtisasının II və III kurs tələbələri üçün rus dili fənni üzrə dərs vəsaitinin və fənn proqramının hazırlanması

Mərhələ 2. Rus dilinin tədrisi işində tərcümə bir aspekt kimi

Dərs vəsaiti üçün gərəkən mətnlərin toplanib işlənməsi, həmçinin müvafiq çalışmalar toplusunun hazırlanması.

01.01.2025

31.12.2025

 

b.m.Z.Mənsimova

b.m L.Muradova

10

 İSTİQAMƏT: 16 Dilçilik və rus dilinin tədris metodikası  

 

01.01.2025

31. 12. 2025

f.e.d.prof.

Mikayıl Cəfərov

 

11

PROBLEM: Müasir dilçiliyin və tədris metodikasının nailiyyətlərinin tətbiq olunması   

 

 

 

 

 

12

MÖVZU 1: Rus dilində sözlərin birləşmə qaydalarının linqvometodik təsviri

 

 

 

 

 

 

13

İŞ : 1 Rus dilində sözlərin birləşmə qaydalarının təsviri üzrə nəzəri problemlər.

MƏRHƏLƏ 2. Sözlərin leksik və sintaktik birləşmə qaydalarının qarçılıqlı əlaqəsi.

Dilə sistemli bir  qurum kimi yanaşdıqda söz birləşməsini sözlə cümlənin sərhədində dayanan dil vahidi rolunda təsvir etmək olar. Buna görədir ki, söz birləşməsi özünəməxsus xüsusiyyətlərə malik sintaktik vahid olmaqla yanaşı bir tərəfdən sözlə, digər tərəfdən cümlə ilə bağlıdır. Həmçinin onun tərkibinə daxil olan leksik vahidlərin birləşməsi üçün vacibdir ki, onların mənaqları məntiqi cəhətdən uzlaşa bilsin və qrammatik cəhətdən də ziddiyət təşkil etməsin. (məs.:”suyu içmək, çörəyi yemək”deyirik, lakin  lakin lakin “suyu yemək, çörəyi yemək” olmaz). Qrammatik cəhətdən də müvafiq qaydaların təsiri özünü göstərir (Məs.: sifətlərlə feillər birləşə bilmir: olmaz “ весёлый читать”). Qeyd olunan və digər məqamların izahı verilməlidir.

01.01.  2025

31. 12.  2025

f.e.d.prof.

M.Cəfərov

f.e.d.prof.

 M.Cəfərov

14

İŞ 2: Rus dilində sibstantiv söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri

MƏRHƏLƏ: 2 Substantiv söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrin linqvometodik təsviri.

Substantiv söz birləşməsində sintaktik əlaqələrin üç növü müşahidə olunur:uzlaşma, idarə, və yanaşma əlaqələri. Rus dilində uzlaşma əlaqəsi sifət, əvəzlik, sıra saylarla isimlər arsında reallaşır (городские улицы, первый ряд, наша страна). İdarə əlaqəsi bir – biri ilə birləşməsində özünü biruzə verir (лучи солнца, корни дерева). Sonuncu əlaqə növü isə yanaşma əlaqəsidir. Bu əlaqənin xüsusi formal əlaməti  olmur (чтение вслух, желание учиться). Bununla belə təhlil etdiyimiz dil vahidlərinin işlənməsinə dair bəzi izahatlara ehtiyac qalmaqdadır.

01.01.2025

31.12.12. 2025

f.e.d.prof.

Mikayıl Cəfərov

b.m.G.Qarabağlı, b.m.G.Rəsulova,

b.m.D. Kazi - zadə

15.

İŞ 3. Rus dilində feli söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri.

MƏRHƏLƏ:2 Feli söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrin linqvometodik təsviri

Feli söz birləşmələrində bu sahəyəxas olan tabelilik əlaqələrin iki növünə rat gəlinir. Bunlar idarə və yanaşma əlaqələridir. Bu əlaqələrdən birincisi rus dilində daha tez- tez müşahidə olunur. Burada söz birləşmələrin əsas tərəfi feil, asılı tərəfi isə isimlər və isimləşmiş sözlər olur (поехать в город, встретить друга). Yanaşma idarəsinin mühüm əlaməti ondan ibarətdir ki, burada asılı tərəf dəyişməyən sözlərlə təmsil olunur (учиться хорошо, приехать рано). Bununla belə, feili söz birləşmələrin işlənməsi ilə bağlı bacarıqlqrın formalaşması üçün sistemli işlərin təşkili və həyata keçirilməsi şərh edilməlidir.

01.01.2025

31.12.12. 2025

f.e.d.prof.

Mikayıl Cəfərov

b.m D.Mustafayeva,

b.m N. Mir  Babayeva,

m. N. Xəlilova

16

İŞ 4. Rus dilində adyektiv və adverbial söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri.

MƏRHƏLƏ 2. Adyektiv və adverbial söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrinin linqvometodik təsviri.

Adyektiv və adverbial söz birləşmələrində bu sintaktik vahidlərin digər növlərində olduğu kimi əsasən üç cür sintaktik əlaqələr müşahidə olunur- uzlaşma, idarə və yanaşma. Bunlardan idarə əlaqəsinə daha tez-tez rast gəlinir. Burada əsas tərəf kimi sifətlər, asılı tərəf kimi isə isimlərin müxtəlif  hal formaları çıxış edir (полный надежды, богатый идеями, добрый по натуре, приятный на вкус). Belə asılı tərəfin məna tutumu müxtəlif olur (zaman-слепой от рождения; далйкий от океана; səbəb- усталый от работы)

Adı çəkilən söz birləşmələrində yanaşma sintaktik əlaqəsinə  də rast gəlinir (очень красивый, интересно знать). Uzlaşma əlaqəsi nadir hallarda işlənir. Rus dili dərslərində söz birləşmələrin mənimsənilməsinin səmərəliliyini artırmaq üçün müxtəlif çesidli sintaktik vahidlərin funksiyalarını əks etdirən dil materialının üzərində iş planı hazırlanmalıdır. 

01.01.2025

31.12.12. 2025

f.e.d.prof.

Mikayıl Cəfərov

 b.m G.Sənani,

b.m N.Əsədova

Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, 1 saylı tədris binası, 1-ci mərtəbə, 102-ci otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412)5390212 /(+99412)5390373 Fax.: [email protected] [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2021
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət