Sıra № |
İstiqamət, problem, mövzu və işin adı |
İşin məqsədi |
İcra müddəti |
İşin rəhbəri |
İşin icraçıları |
|
Başlama |
Qurtarma |
|||||
1 |
İSTİQAMƏT: Praktiki rus dili
|
|
01.01.2025 |
31.12.2025 |
p.e.n. dos. Tahir Əliyev |
|
2 |
PROBLEM: 1.Rus dilinin xarici dil kimi tədrisi metodikası. 2.Dərs vəsaitlərinin və fənn proqramlarının hazırlanması
|
|
|
|
|
|
3 |
MÖVZU 1: Rus dilinin xarici dil kimi tədris metodikasının təkmilləşdirilməsinə dair problemlər
|
|
|
|
|
|
4 |
İŞ : 1. Yazılı elm nitqin öyrədilməsi Mərhələ 2. Referat yazılması |
Dərs vəsaiti üçün gərəkən mətnlərin toplanib işlənməsi, həmçinin müvafiq çalışmalar toplusunun hazırlanması. |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
b. m. L. Quliyeva |
5 |
İŞ : 2. Rus milli psixologiyasının millətlərarası ünsiyyət prosesində təzahürü aspektində rus dilinin xarici dil kimi tədrisi metodikasının təkmilləşdirilməsi. Mərhələ 2. Universitetlərin Azərbaycan dilli qruplarının tələbələrinə əsərlərin mətnləri əsasında bədii nitqdə rus mentalitetinin təzahürünün öyrədilməsi |
Rus dilində öz əksini tapmış milli dəyərlərin, adət-ənənələrin və frazaların araşdırılması və asan şəkildə tələbələrə çatdırılması |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
Dos. E. Kərimov Dos. H.Tağıyeva |
6 |
İŞ : 3 Rus dilinin xarici dil kimi tədris metodikasının təkmilləşdirməsinə dair problemlər Mərhələ 2. Azərbaycan auditoriyasında intensiv metodların tətbiqi problemlərini araşdırmaq və bununla bağlı elmi məqalələrin nəşri |
Yeni metod və üsulların hazırlanması və psixolinqvistik qanunların tədrisdə tətbiqi |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
Dos.T.Əliyev m.F.Ağamirova Dos. L.Ələkbərova m. N.Əhmədova
|
7 |
İŞ : 4. Rus dili və işgüzar kommunikasiyanın əsasları Mərhələ 2. Kommunikasiya nəzəriyyəsi sahəsində rus dilin ısas biliklərinin öyrədilməsi |
Şəxsiyyətin rus dili vasitəsilə harmonik inkişafına aid məsələnin təhlili |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
Dos. R.İmanova |
8 |
İŞ : 5 Kommunikatsiya metodika elminin kateqoriyasıı kimi Mərhələ 2. Linqvostranovediyanın metodiki problemi |
Tədrisin kommunikativ mahiyyətinin əsas problemləri və bu problemlərin həlli ilə bağlı təkliflər. |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
b.m.H.Quliyeva b.m.M.Sadıxova b.m. Sona Çərkəz |
9 |
İŞ : 6 Beynəlxalq münasibətlər ixtisasının II və III kurs tələbələri üçün rus dili fənni üzrə dərs vəsaitinin və fənn proqramının hazırlanması Mərhələ 2. Rus dilinin tədrisi işində tərcümə bir aspekt kimi |
Dərs vəsaiti üçün gərəkən mətnlərin toplanib işlənməsi, həmçinin müvafiq çalışmalar toplusunun hazırlanması. |
01.01.2025 |
31.12.2025 |
|
b.m.Z.Mənsimova b.m L.Muradova |
10 |
İSTİQAMƏT: 16 Dilçilik və rus dilinin tədris metodikası |
|
01.01.2025 |
31. 12. 2025 |
f.e.d.prof. Mikayıl Cəfərov |
|
11 |
PROBLEM: Müasir dilçiliyin və tədris metodikasının nailiyyətlərinin tətbiq olunması |
|
|
|
|
|
12 |
MÖVZU 1: Rus dilində sözlərin birləşmə qaydalarının linqvometodik təsviri
|
|
|
|
|
|
13 |
İŞ : 1 Rus dilində sözlərin birləşmə qaydalarının təsviri üzrə nəzəri problemlər. MƏRHƏLƏ 2. Sözlərin leksik və sintaktik birləşmə qaydalarının qarçılıqlı əlaqəsi. |
Dilə sistemli bir qurum kimi yanaşdıqda söz birləşməsini sözlə cümlənin sərhədində dayanan dil vahidi rolunda təsvir etmək olar. Buna görədir ki, söz birləşməsi özünəməxsus xüsusiyyətlərə malik sintaktik vahid olmaqla yanaşı bir tərəfdən sözlə, digər tərəfdən cümlə ilə bağlıdır. Həmçinin onun tərkibinə daxil olan leksik vahidlərin birləşməsi üçün vacibdir ki, onların mənaqları məntiqi cəhətdən uzlaşa bilsin və qrammatik cəhətdən də ziddiyət təşkil etməsin. (məs.:”suyu içmək, çörəyi yemək”deyirik, lakin lakin lakin “suyu yemək, çörəyi yemək” olmaz). Qrammatik cəhətdən də müvafiq qaydaların təsiri özünü göstərir (Məs.: sifətlərlə feillər birləşə bilmir: olmaz “ весёлый читать”). Qeyd olunan və digər məqamların izahı verilməlidir. |
01.01. 2025 |
31. 12. 2025 |
f.e.d.prof. M.Cəfərov |
f.e.d.prof. M.Cəfərov |
14 |
İŞ 2: Rus dilində sibstantiv söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri MƏRHƏLƏ: 2 Substantiv söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrin linqvometodik təsviri. |
Substantiv söz birləşməsində sintaktik əlaqələrin üç növü müşahidə olunur:uzlaşma, idarə, və yanaşma əlaqələri. Rus dilində uzlaşma əlaqəsi sifət, əvəzlik, sıra saylarla isimlər arsında reallaşır (городские улицы, первый ряд, наша страна). İdarə əlaqəsi bir – biri ilə birləşməsində özünü biruzə verir (лучи солнца, корни дерева). Sonuncu əlaqə növü isə yanaşma əlaqəsidir. Bu əlaqənin xüsusi formal əlaməti olmur (чтение вслух, желание учиться). Bununla belə təhlil etdiyimiz dil vahidlərinin işlənməsinə dair bəzi izahatlara ehtiyac qalmaqdadır. |
01.01.2025 |
31.12.12. 2025 |
f.e.d.prof. Mikayıl Cəfərov |
b.m.G.Qarabağlı, b.m.G.Rəsulova, b.m.D. Kazi - zadə |
15. |
İŞ 3. Rus dilində feli söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri. MƏRHƏLƏ:2 Feli söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrin linqvometodik təsviri |
Feli söz birləşmələrində bu sahəyəxas olan tabelilik əlaqələrin iki növünə rat gəlinir. Bunlar idarə və yanaşma əlaqələridir. Bu əlaqələrdən birincisi rus dilində daha tez- tez müşahidə olunur. Burada söz birləşmələrin əsas tərəfi feil, asılı tərəfi isə isimlər və isimləşmiş sözlər olur (поехать в город, встретить друга). Yanaşma idarəsinin mühüm əlaməti ondan ibarətdir ki, burada asılı tərəf dəyişməyən sözlərlə təmsil olunur (учиться хорошо, приехать рано). Bununla belə, feili söz birləşmələrin işlənməsi ilə bağlı bacarıqlqrın formalaşması üçün sistemli işlərin təşkili və həyata keçirilməsi şərh edilməlidir. |
01.01.2025 |
31.12.12. 2025 |
f.e.d.prof. Mikayıl Cəfərov |
b.m D.Mustafayeva, b.m N. Mir Babayeva, m. N. Xəlilova |
16 |
İŞ 4. Rus dilində adyektiv və adverbial söz birləşmələrinin linqvometodik təsviri. MƏRHƏLƏ 2. Adyektiv və adverbial söz birləşmələrində sintaktik əlaqələrinin linqvometodik təsviri. |
Adyektiv və adverbial söz birləşmələrində bu sintaktik vahidlərin digər növlərində olduğu kimi əsasən üç cür sintaktik əlaqələr müşahidə olunur- uzlaşma, idarə və yanaşma. Bunlardan idarə əlaqəsinə daha tez-tez rast gəlinir. Burada əsas tərəf kimi sifətlər, asılı tərəf kimi isə isimlərin müxtəlif hal formaları çıxış edir (полный надежды, богатый идеями, добрый по натуре, приятный на вкус). Belə asılı tərəfin məna tutumu müxtəlif olur (zaman-слепой от рождения; далйкий от океана; səbəb- усталый от работы) Adı çəkilən söz birləşmələrində yanaşma sintaktik əlaqəsinə də rast gəlinir (очень красивый, интересно знать). Uzlaşma əlaqəsi nadir hallarda işlənir. Rus dili dərslərində söz birləşmələrin mənimsənilməsinin səmərəliliyini artırmaq üçün müxtəlif çesidli sintaktik vahidlərin funksiyalarını əks etdirən dil materialının üzərində iş planı hazırlanmalıdır. |
01.01.2025 |
31.12.12. 2025 |
f.e.d.prof. Mikayıl Cəfərov |
b.m G.Sənani, b.m N.Əsədova |