Kitablar
2009. Bakı, Qədim türk qəhrəmanlıq dastanlarının tipologiyası.” Apastrof.” 164 s.
2013. Bakı, N. Vəzirovun iqtibasları. “Apastrof.” 85 s. Məqalələrdən seçmələr
1995. Bakı, «Ural batır» dastanında ilk başqırd ailəsinin dünyagörüşü. Ali məktəblərarası elmi konfransının materialları. AzİMU,
1995.Bakı, «Ural batır» dastanında bədii şişirtmə. Filologiya məsələləri: nəzəriyyə və metodik məcmuəsi. 1995.
1996. Bakı, «Qədim türk qəhrəmanlıq dastanlarının tipologiyası» (Namizədlik dissertasiyası).
1997. Bakı, Bakı beynəlxalq bədii tərcüməçilik mərkəzləri sistemində yeri. III Bakı simpoziumu materialları.
1998. Bakı, Türk eposunda əcdad. Respublika konfransı materialları.
1998. Bakı, Qədim türk dastanı «Ural batır»ın poetikası. Gənc alim və aspirantların respublika konfransı materialları.
1999. Bakı, «Ural batır»dan «Kitabi-Dədə Qorqud»a. Gənc alim və aspirantların Ümumrespublikakonfransı materialları.
1999. Bakı, «Kitabi-Dədə Qorqud» və «Ural batır» dastanlarının genetik xüsusiyyətləri. «Kitabi-DədəQorqud - 1300» konfransının materialları..
2000. Bakı, Qədim türk eposlarında mənəvi dəyərlər (türk cəmiyyətində qadının rolu) Resp. konfr.materialları materialları.
2000. Bakı, Türk eposlarında yurd yeri mövzusu. Azərbaycan radiosu. Xalq yaradıcılığı. «Yurd yeri»toplusu.
2000. Bakı, Fəyyaz Sağlamın rübailəri «Araz» folklor dərgisi.
2000. Bakı, Mifik qüvvə və vasitələr. Azərbaycan televiziyası «İrs» folklor toplusu, 2000.
2000. Bakı, Qədim türk dastanlarının genetik xüsusiyyətləri. -Dədə Qorqud. 1300. konfr.tezisləri
2000. Bakı, «Ural batır» dastanının zamanı «türk» sözünün izi ilə. BDU – 80. konfr.tezisləri.
2000.Bakı,Qədim türk eposu «Ural batır»dan «Kitabi-Dədə Qorqud»a. Aspirantların və kənctədqiqatların resp.elmi konfransının materialları.
2000. Bakı, Sabir Hacıyevin «Mafiya şahid saxlamır» romanının redaktoru və «ön söz»ün müəllifi.Bakı, 2000.
2001.Bakı, Türk əsatir və dastanlarında mifik obrazlar. Nəsrəddin Tusinin 800 illik yubileyinə həsredilmiş Respublika Konfrans materialları.
2001. Bakı, Xeyr və Şərin əzəli-əbədi mübarizəsinə «Ural Batır» və «Avesta» baxışı. Şərqin aktualproblemləri: tarix və müasirlik..
2001.Bakı, Türk əsatir və dastanlarında mifik obrazlar.AMEA-nın xəbərləri.
2001. Ankara, Atatürk türk ədəbiyyatında. Ankara. Simpozium materialları.
2001. Bakı, Xeyir və şərin əbədi mübarizəsi. Gənc alimlərin Respublika konfransının materialları.
2002. Bişkek, Türk eposlarında şölən problemi və onun bedii estetik deyerleri: xaqan, xan, bey şölenleri.
2002. İstanbul,Cocukları öksüz koyan savaşlar ve bunların bedii edebiyyatda aksi. Marmara UniversitesiTürkiyyat Araşdırma ve Uyğulama Merkezi. .
2002. Ankara, Eski Türklerde tabiat kuvvetlerine inancın dastanlarda tasviri. Türkler, lkçağ, 3 cilt.
2002. Ankara, Türk esatir ve destanlarında mifik obrazlar. «Türksoy». Sayı 6, mayıs,.
2002.Bakı, Türk cəmiyyətində kişi və qadın rolu. AMEA-nın Nizami adına Ədəbiyyat İnstitutu.
2002. Bakı, Türk cəmiyyətində kişi və qadının rolu. AMEA, Nizami adına Ədəbiyyat İnstitutu. 2002. Bakı, Türk qəhrəmanlıq eposları qədim döyüş növlərinin öyrənilməsində ilkin mənbə kimi.Avrasiya Akademiyası,
2002. Bakı, Q.Əlişoğlu. «İki damla göz yaşı» bədii-publisistik kitabın tərtibçisi və redaktoru.
2002. Bakı, Müasir ədəbi prosesdə Qardaş Əlişoğlunun yeri. «Şəfəq» jurnalı, №1-2,
2003. Bakı,”Ural batır”eposunda məkan. Aşıq Şəmşirin 110 illiyinə həsr olunmuş konfransınmateralları.
2003. Bakı, Müasir dramaturgiyada yeni nəfəs.”Sözün işığı” qəzeti..11-21 sentyabr.
2003. Ankara, Hatayinin üslub özellikleri.Türksoy dergisi. seh.86-94.
2003. Bakı, Türk eposlarının bedii-estetik deyerleri. KİBATEK VI uluslararası edebiyat şölenibildirileri.seh.103-107.
2004. Bakı, Manas eposu və Türk dastançılıq ənənəsi.
2004. Bakı, “Ural batır”dastanındakı əbədi həyat axtarışı süjetinin türk eposlarında analogiyası. “Elm”AMEA.
2004. Bakı, Qəhrəmanlıq və müdriklik simvolları.M.Kamal Atatürk və H.Əliyev öz xalqlarının tarixindəmüstəsna rola malikdirlər.Bakı.”Respublika ”qəzeti.
2004. Ankara, Şah İsmayıl Hatayinin yaradıcılığında halk edebiyatı türündeki siirlerin sanatkarlıközellikleri.Simpozium bildirileri.
2004. Diyarbakr, Azerbaycan ve Diyarbakr folklorunun ortak motifleri.Simpozyum bildirileri..
2005. Ankara, Nesimi yaradıcılığında folklor motifleri. Sempozyum bildirileri.
2005. Ankara,”Ural batır”destanının etnogenetik kökleri. Folklor/edebiyat dergisi.
2006. Qaziantep, Eski Türklerde varislik.”VII Uluslararası Türk Halk Kültürü Kongresi”nin bildirileri.
2006. Tarsus, M.P.Vagif ve Karacaoğlan yaradıcılığında mövzu benzerlikleri.. Uluslararası KaracaoğlanSimpozyumunun bildirileri.
2006. Ankara, Ural batır destanının menşeyi,formalaşması ve tekamülü. Folklor/edebiyat dergisi.
2007. Ankara, Atatürk ənənlərini yaşadan dərgi. Folklor/ədəbiyat dərgisi-3,,s.211-215
2007. Ankara, Atatürk Türk edebiyatında.“Sürmelim” dergisi, mayıs,yıl 1,sayı 1.s.31-33
2007. Ankara, Türk tarihinde Atatürk ve Haydar Aliyev merhelesi.Sempozyum bildirileri, 137-142.
2007. Eskişehir, Türk destanlarında keçen mitolojik konular.Sempozyum bildirileri.s.127-136.
2007. Naxçıvan, Naxçivan bu gün də elm məbədi rolunu oynamaqdadır. “Nuh Yurdu” qəzeti, 19 may.
2008. Bakı, C.Cabbarlı ve Anarın yaradıcılığında İstanbul konusu. “Yom” Türk dünyası medeniyetdergisi.İSSN 1816-577X,11. s.98-104
2008. Ankara, Çanakkale- toprağın kanla yoğrulduğu yer.Avrasiya kurumu sempozyum bildirileri..s.93-98.
2008. Ankara, Türk eposlarında şölen motifi. Avrasiya kurumu sempozyum bildirileri. s.152-158.
2008. Kayseri, Dadaloğlu poeziyasının poetik özellikleri. I Tomarza sempoyumunun bildirileri.
2008. Ankara, Heydər Əliyev Atatürk siyasi kursunun davamçısı kimi . Nizamiden Y.Emreye -Atatürkden H.Aliyeve uzanan Sevgi ve Barış yolu sempozyum bildirileri. kasım.
2008. Bakı. Qəlbi vətən eşqi ilə döyünən şair.”Şəfəq” jurnalı.sayı 5-6..s.103-107
2008. Bakı, Nurlu insan. Türk dünyasını nurlandıran insan(kitab ).s.129-134.
2008. Bakı, Şərəfli ömür yolu.”Respublika”qəzeti,2 noyabr
2009. Ankara, Eski türklerde sosyal kültür.”Kültür Evreni” dergisi, sayı 3. seh 415-421
2009. İstanbul, Azerbaycan edebiyatında İstanbul konusu. Beykent Universitesi.Fen-edebiyat fakültesidergisi..s.523-531.
2009. Ankara, Türk edebiyatında Atatürk obrazı. “Nizamiden Y.Emreye-Atatürkden H.Aliyeve uzanansevgi ve barış yolu ”dergisi. s.97-102 2009. Ankara, Tarihimizi yaşadan eserler.” Kültür Evreni” dergisi. sayı 4. s.394-397
2009. Bolu, Onurumuz kırıldı.”Bolu gündem” gazetesi.20 ekim.
2010. Bakı, Həyat həqiqətləri. / Nağı Nağıyevin yaradıcılığı əsasında /.Ədəbiyyat qəzeti. 22 oktyabr
2010. Ankara, Füzuli eserlerinde Ata sözleri ve Masalların işlenme makamları. /Canını canana feda edenOzan Fuzuli /kitabı.
2010. Ankara, Atatürk ideyalarına Heydər Əliyev münasibəti. Avrasiya Kurumu sempozyum bildirileri.
2010. Eskişehir, Türk dastanlarında yer alan mifik süjetlerin kontekstual makamları. / IX Uluslararasıtürk halk kültürü/ kitabı. /Türkiye/.
2011. Ankara, Edebi ilişkiler tarihinden Ahmet Caferoğlunun “Azerbaycan Yurt Bilgisi” üzerinearaştırma. Avrasiya Kurumu dergisi. Türkiye/ Mayis.
2011. Ankara, Serveti elm ve yahşılık olan, Şerefli ve Fedakar İnsan Nail Tan. Nail Tana Armağankitabı. Türkiye.
2011. Bakı, Mənəviyyatdan görünən dünya. Xatirələrdə yaşayan Bəxtiyar(kitab),“Elm və təhsil”, s.165-169
2012. Bakı, Bəxtiyar Vahabzadə yaradıcılığında folklor motivlərindən istifadə məqamları. 1 BeynəlxalqBəxtiyar Vahabzadə simpoziumunun materialları.Qafqaz Universiteti, s. 462-472
2012. Nevşehir, Aşure günü Azerbaycan poeziyasında. Hacı bektaş Veli Kültür Yayınları, 1 baskı, 8haziran №5 s.66-69
2012. Kayseri, Dadaloğlu şeirlərininin sənətkarlıq özəllikləri. Birinci Tomarza simpoziumununmaterialları.Türkiyə. s.301-306
2012. İncesu, Azerbaycan, Kayseri,İncesu illeri ve Kızılören Beldesinin kültürel ve halk edebiyatıalanındakı benzerlikleri. Eski çağlardan günümüze her yönüyle İncesu. İncəsu Kültür Yayınları №7,Cild I, Cihan ofset matbaçılık.
2012. Ankara, XX Əsr Naxçıvan ədəbi mühiti (N.Nağıyev - 100). 8 Nizamiden Yunus Emreye M.Kemal Atatürkden H. Əliyevə uzanan sevgi və barış yolu simpoziumunun bildirileri.. s.59-63
2012. Ankara, Ədəbi əlaqələr tarixindən: Nail Tanın yaradıcılıq yolu. 8 Nizamiden Yunus Emreye M.Kemal Atatürkden H. Əliyevə uzanan sevgi və barış yolu simpoziumunun bildirileri. s.,158-162
2012. Ankara, Eski türklerde sosial kültür. “Kültür Evreni“ dergisi. Sayı 12, s.415-422.
2012. Ankara, Atatürk ideyalarına H.Əliyev münasibəti. Avrasya kurumu simpozium bildirileri.Türkiyə . s.,117-122
2013. Bakı, Mehmet Akif Ersoy yaradıcılığında tarixi gerçəkliyin təqdimi. Mehmet Akif Ersoy vəHuseyn Cavid. Qafqaz Universiteti nəş,s.304-307
2013. Bakı, Xalq yaradıcılığı nümunələrinin toplanması və yazıya alınması tarixi gerçəkliyin ötürülməsivasitəsi kimi. Folklorun toplanması və sistemləşdirilməsi problemləri. Elm və təhsil,səh. 124-132.
2013. Bakı, Mühacirət ədəbiyyatı tarixindən: Əhməd Cəfəroğlunun ümumtürk mədəniyyətinə xidməti.Görkəmli maarifçi, pedaqoq, ədəbiyyatşünas və publisist Firidun Bəy Köçərli. “Avropa” səh.97-100.
2013. Ankara, Mühaciret edebiyyatı tarihinden; Ahmet Caferoğlunun Umumtürk kültürüne hizmeti(“Türklük amacı dergisi” üzerine) 9.Nizamiden Yunus Emreye Kemal Atatürkden Haydar Aliyeveuzanan sevgi ve barış yolu sempozyumu bildirileri. Ankara. 2013. seh.48-51.
2014. Bakı, Mühacirət ədəbiyyatı tarıxındən: Almas İldırımın mühacirət dövrü yaradıcılığınin əsasxüsusiyyətləri. İlyas Əfəndiyev – 100.Kitab.” Elm və təhsil”. səh. 297-302.
2014. Bakı, İlyas Əfəndiyev – 100. Kitab. Elm və təhsil. 718 səh.(toplayıb,tərtib edəni və redaktoru)
2015, Bolu, Koroğlu dastanının poetikası. “Bolu Halk kültürü ve Köroglu“ kitabı.“ Akçağ” Türkiyə.
s. 806- 815
2016. Bakı, Kitabi Dədə -Qorqud və “Manas” dastanlarında keçirilən şölənlərin siyasi-ideolojiəhəmiyyəti. Epos və Etnos. Məqalələr toplusu. AMEA nəş. səh.248-252
2017. Bursa, Edebi ilişkiler tarihinden. Ahmet Caferoğlunun “Azerbaycan Yurt Bilgisi” üzerinearaştırma (4 məqalə) “7. NizamidenYunis Emreye Kemal Atatürkten Haydar Aliyeve uzanan sevgi vebarış yolu” Sempozyumunun bildirileri, Türkiye. seh. 105-110.
2018. Bakı, Cümhuriyyət mövzusu Azərbaycan mühacirət ədəbiyyatının əsas ideya istiqamətlərindənbiri kimi (Əmin Aqbidin yaradıcılığı əsasında). “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti – 100. MüsəlmanŞərqində ilk parlamentli Respublika”. s. 250-255
2018. Ankara, Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı janrlarında Araz çayı “Ayrılığın” simvolu kimi.”Tarihve Kültür ekseninde Orta Araz Havzası. Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu AtatürkAraşdırma Merkezi yayınları”. Ankara, 2018. s.739-753...
200 yaxın elmi məqalənin və 2 kitabın müəllifi, 80 artıq beynəlxalq simpoziumun iştirakçısıdır.
15 elmi və bədii kitabın redaktorudur.